сряда, 31 декември 2014 г.

Моята 2014 в литературно отношение

Едно от малкото хубави неща през отминалата 2014 година за мен се оказа излизането ми от сенките в литературно отношение. През април месец излезе от печат първия ми сборник с разкази "Нощта срещу ноември", след като декември 2013 в бр. 4 на сп. "Дракус" бе публикуван разказа "Кучешка дупка". Книгата видя бял свят благодарение на професионализма и отзивчивостта на Явор Цанев - писател и собственик на ИК "Гаяна", както и на редакторката му Кети Илиева. Преди книгата да стигне до тях, а след като излезе на хартия, огромна работа свърши Диана Петрова, както и нейния екип за бързо реагиране Любо, Ивето, Гери. Подкрепата, снимките на приятели, поръчките от страната и чужбина ми дадоха увереност, че книгата има място на българския пазар. Април месец беше и нетрадиционното представяне пред отбрана публика. Огромна помощ ми оказа Георги Връбчев и Адриан Лазаровски - големи имена, които участват в част от книгата :-)
След излизането на "Нощта..." участвах в няколко медиини изяви - Oneofusshares, радио Шумен и Антоний Димов, "Как чете..." и др.
Най-важното е, че покрай книгата се запознах с много нови хора, хора умни и начетени, хора, които могат да разчитат на мен, както и аз на тях.
Краят на година е белязан с публикуването на разказа ми "Дневникът на един луд" в чутовния сборник "Вдъхновени от краля", в който пак са замесени Явор, Адриан, Бранимир, Кети и Сибин.
Надявам се, че през 2015 година едно ново сътрудничество ще даде своя плод под формата на нов сборник с разкази.
Нека Новата година донесе на всички ни мир, спокойствие, доброта, отзивчивост, здраве, щастие и прекрасни моменти, за които с радост ще си спомняме след години!
Наздраве!

Няма коментари:

Публикуване на коментар